Dagen ;

hejhej! :)
Idag har ja inte gjort så värst mkt,
jag & älskling har suttit ute de mesta av dagen,
vart så fint väder idag, blev ingen skjutning av gas pistolen
idag,inga kulor kvar,älskling ska köpa nya på måndag!
men lite senare kom lille Lucas så då va vi me han & gossade!
världens sötaste unge , ever !
blev allt grillat idag oxå, passa på när det är fint :)
har även vart 2 små söta hundar här utanför som jag bara var tvungen att ta kort på.
fick inga direkt bra kort, de sprang runt hela tiden, men lägga ut de bästa,
oså tänkte jag lägga ut ngra kort från när lucas badar i sin lilla pool ! :)
lägger ut de imon eller nått!
nu ligger älskling & vilar,ont i huvudet :/ & då passar jag på & datanördar mig :D

pusss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0